السبت، 13 ديسمبر 2014

التحق معنا فى دورة اللغة الانجليزية الجديدة

مصر :: القاهرة
سوق التعليم واللغات :: تعليم لغات
عايز كورس لغة انجليزية متفصل عليك ؟!!! لو أنت واحد من دول طلبــــــــــــك عندنا : ممكن أعرف اسمع كويس بس للاسف مبعرفش أقول ازاي عندي كلمات كتيرة حافظها بس بنساها مشكلة حياتي هي القواعد ........مبحبهاش انا مبعرفش اقرأ إنجليزي خالص....والصراحة بقي أنا متعقد منه عندي مشاكل في النطق...مش عارف أنطق صح اية الفرق بين الامريكي والبريطاني نفسي اتعلم انجليزي بسرعة واعرف اتكلم كويس....أعمل اية؟؟ احيانا بتفرج علي افلام انجليزي ...أحيانا بفهم...وأحيانا كتير...مبفهمش ولا حاجة ....أعمل اية؟ ممكن أفهم الاجنبي شوية ... بس معرفش أرد أخدت كورسات في أماكن كتير بس محستش بتحسن في مستوايا ** لو حجزت دلوقتى هتدفع 125ودة خصم 10% بمناسبة السنة الجديدة العرض دة سارى لحد 20 ديسمبر ....... الحق العـــــــــــرض بالاضافة كمان هتلاقى عندنا مميزات كتيرة تعالى عشان تشوف بنفسك وهات معاك صحابك واستفاد واتعلم

للتفاصيل والاتصال بالمعلن اضغط هنا