الأربعاء، 8 أبريل 2015

هنتعلم نصمم برامج والعاب مع بعض ^_^

مصر :: فيصل
سوق الكمبيوتر :: تصميم وبرمجة مواقع
بقولك ايه أنا نفسى فى لعبة بطريقة معينة بدور عليها على النت ومش لاقيها ؟؟ :/ طب ما تحاول تصممها زى الأفكار اللى فى دماغك :D يا راجل هو انا هقدر أصمم العاب ده أنا يدوبك بدخل على الفيس بوك بالعافية :3 طبعا تقدر انا كنت زيك كده بالظبط بس من فترة شوفت اعلان بالصدفة لدبلومة J2SE ( JAVA ) Diploma (Level 1 , 2 & 3) فى شركة #RMS وسجلت معاهم الأبلكيشن اون لاين وكلمونى قبل تحديد ميعاد الكورس ب48 ساعة اكدوا عليا الحجز وروحت اول #محاضرة وكانت مجانا وادربت مع معيد من جامعة اجنبية وبدأ الكورس من البداية الى الأحتراف واتعلمت ازاى اصمم برامج وقدرت اصمم مع المعيد اكثر من برنامج زى برنامج شات وكمان قدرت اصمم العاب وحاجات تانية كتير كل ده كان فى 56 ساعة بس (3 شهور ونص) وفترة #الأمتحانات اخر السنة الكورس بيتوقف وبيكمل فى الأجازة ^_^ بس انا اسمع ان الحاجات دى صعبة ومعقدة ؟؟! :o اى حاجه بالنسبالنا من غير ما تجربها صعبة ومعقدة بس لما بنجربها بنحس هى اد ايه سهلة وبسيطة ةبتعتمد على #الذكاء و#الطموح و#الأصرار ومتنساش ان اول #محاضرة مجانا و#الكورس كله بـ 900 قابلة الدفع على عدة دفعات طوال فتره الكورس ^_^ طب ما تقولى احجز ازاى ؟؟ :D للحجز من هنا:- http://rms4design.net/?p=courses_offers&id=39&url=bAdv 10 شارع التقدم – تقسيم عمرو بن العاص – شارع الملكة – أول شارع فيصل – الجيزة – مصر أو إتصل على:- 01221295813 - 01095786857 - 01022444801 - 01022444802 info@rms4design.com

للتفاصيل والاتصال بالمعلن اضغط هنا